09 август 2014

Планът на фирмата Co-Operative Financial Services бе да проведе пътуващо събитие за всички служители от финансовия отдел на компанията, чиято цел бе въвеждането на новия фирмен слоган и поставяне на ударение върху фирмените ценности и цели.

The Format

Форматът

Форматът на пътуващото събитие бе еднодневна програма, с предиобедна сесия, посветена на ключови корпоративни послания, а след обяд – тиймбилдинг събитие с фокус създаването на контакти, ефективна комуникация, споделяне на информация, взаимодействие и сътрудничество за постигане на обща цел. Избраната тиймбилдинг програма бе The Big Picture. В отговор на специфичното задание на клиента, и работейки с прецизност и вдъхновение, нашите художници създадоха шест картини „по поръчка,“ в стила на различни художници. Изображенията бяха на различни теми, които да онагледят ключовите послания, лого и бранд на клиента. 

За периода от м. март до м. септември общо близо 8 000 служители взеха участие в тази еднодневна програма, която се провеждаше четири дни в седмицата, като на всяко събитие участваха между 80 – 100 човека. 

Въпроси и отговори

(На всички въпроси отговаря фирмата Co-Operative Financial Services)

Заданието - какви бяха вашите изисквания и цели?

Целта на събитието бе да даде старта на нов фирмен бранд и да покаже на 8 000 колеги ролята, която те имат за това, брандът да заживее пълноценен живот. Събитието бе замислено като съпреживяване, а програмата трябваше да обедини основните послания в дейност, която съчетава в едно работа в екип, сътрудничество и взаимодействие. Това бе успешно замислено по такъв начин, че да се комбинира с по-широкообхватна дейност за повишаване ангажираността на служителите. 

За кого бе предназначено събитието?

За всички 8 000 колеги, от всички отдели на фирмата, като се започне от висшето ръководство и се стигне до служителите „на първа линия“.

Какви бяха причините да изберете програмата The Big Picture?

Екипната работа, създаване на контакти и визуализиране на ключови послания. Програмата отговаряше на всичките ни изисквания и пасваше на темата за енергични активности.

За събитието бяхме длъжни да изберем материали, които са или  органични, или продукт на справедлива търговия, или и двете! Това означаваше използване на биоразградими бои и принадлежности за рисуване, тениски от органичен памук за всички участници в събитието,  покривки за маси за многократна употреба, боите да бъдат в  рециклируеми опаковки, както и рециклируеми торби за боклук и кърпи за бърсане.

Как реагираха участниците - „прегърнаха“ ли предизвикателството?

Да, всички, дори и скептично настроените! В началото някои бяха разколебани, мислейки, че става дума за рисуване по номера, но след като се потопиха в дейността, участниците се убедиха, че се получава едно истински живо събитие, което предоставя отлична обратна връзка.

Как ще оцените „възвращаемостта“ на инвестицията в провеждането на програмата? Какъв беше крайният резултат в деня на провеждане и в седмиците след събитието?

Резултатът в края на деня, когато програмата се провеждаше винаги бе  абсолютно положителен, с отлична обратна връзка, както устно, така и в писмен вид. Трудно е на този етап да се измери възвръщаемостта на инвестициите, тъй като събитието все още е в ход, но бих казал, че програмата определено си заслужава инвестицията.

Много сме доволни от подкрепата, която получихме както при първоначалния контакт с Catalyst, така и с оперативния екип на фирмата, които провеждат програмата на място. Сега Адам и Ви са като част от нашия екип и работят здраво за това всяко провеждане на програмата да бъде толкова енергично и забавно, колкото предходното. 

Хиляди благодарности от всички нас...

Отзиви и коментари от Co-Operative Financial Services