30 септември 2013

Стресовата и забързана шумотевица в редакцията на вестник бе пресъздадена на живо в играта Making The News за служителите на Lane Crawford.

Стресовата и забързана шумотевица в редакцията на вестник бе пресъздадена на живо в играта Making The News за служителите на Lane Crawford.

Тиймбилдинг играта започна с брифинг от редактора на нашия вестник за това как екипите ще улавят и създават новини и изработват собствена първа страница на вестник за по-малко от три часа.

Различни статии, факти за екипите, изключителни новини, водещи събития, реклами, колективна кръстословица, материал за бизнес консултиране и водещата статия на изданието бяха събрани в един вестник на Lane Crawford, наречен „Новото ново”.

Екипите бързо си разпределиха ролите. Някои отидоха до фирмата за компютърен печат, други бяха на лов за новини, пишеха статии или присъстваха на семинар за карикатури. Собственият ни карикатурист, г-н Лари Фейн, който преди е работил във вестниците Los Angeles Times, South China Morning Post и The Standard, показа на бъдещите художници как да създават и довеждат до съвършенство произведенията си за Lane Crawford.

После дойде редът на специалната прес-конференция, по време на която избрани хора от екипа успяха да зададат въпроси на членове на ръководството за очакванията им за ръста на бизнеса и посоката на развитие. Тази част генерира материал за бизнес раздела на вестника, и дори горещи новини за водещата статия на броя.

Финалните моменти на сътрудничество бяха, когато екипите трябваше да спазят срока за подаване на първата страница и да подредят материалите и статиите в софтуера за графичен дизайн на вестника. Усърдната им съвместна работа даде резултат в истински живи цветове на вестникарските страници формат А3, които бяха закачени на дъски и стативи, за да бъдат видяни от всички. За финал, нашият редактор „Новини” направи разбор на представянето и напомни на участниците да използват наученото в работата си за постигане на по-добри резултати.

„Making The News е забавна тиймбилдинг програма, която поддържа мотивацията на екипите и дава повод за удовлетворение и гордост, когато пред себе си хората видят готовите вестници. Това е една чудесна игра, която укрепва екипната работа и подсилва бизнес резултатите и новаторството.”

Alison McLaughlin, Началник отдел „Обучение и развитие”, Lane Crawford

Прочетете още за Making The News