Sun Life се фокусира върху обслужването на клиенти

Публикувано на 3.07.2017 г.

Водещата компания за финансови услуги Sun Life търсеше тиймбилдинг активност, насочена към обслужването на клиенти. Team Building Asia подготви специална версия на играта за построяване на мост Bridging the Divide, в която участниците едновременно влизат в ролята на доставчици и клиенти. За повече сложност, докато отборите създаваха дизайна и конструкцията на гигантски, наклонен, кръгъл мост, имаха право да общуват с клиентите си само чрез конферентна връзка и човешка поща.

Екипите получиха специфични участъци от моста. Разполагаха с наръчник с инструкции, материали и инструменти, нужни за конструирането на съответната част. Бързо разпределиха ролите и прецениха ресурсите си, за да очертаят ясен строителен план.

Екипите споделяха плановете си и си сътрудничиха при строежа на съседните части, за да се уверят, че съвпадат – нелека задача, като се има предвид, че дизайнът на моста умишлено включваше ъгли и наклони! Използваха максимално добре средствата за комуникация като конферентни разговори и поща, за да обменят данни и да уточняват и потвърждават информацията.

С наближаването на крайния срок екипите бързаха да изяснят последни детайли и добавяха финални щрихи към частите на моста. След това предоставиха своите завършени продукти на клиентите, които потвърдиха, че отговарят на плана. Вълнението нарасна при сглобяването на моста, а когато някои участъци се оказаха не според очакваното, избухна смях.

След кратък анализ на преживяванията и основните изводи от играта, участниците се върнаха в залата, за да тестват готовото съоръжение. Управителният директор на Sun Life получи честта да управлява по него камион с дистанционно. Съпътстван от развълнувани възгласи и смях, автомобилът премина по моста успешно.

Събитието наблегна върху това колко е важно да се покаже на клиента готовност за справяне с всяка задача, както и периодичната консултация с него, за да се отговори на специфичните му потребности. Играта демонстрира какво се постига чрез съвместна работа към една обща цел, а делегатите позираха за групова снимка с удивителния кръгъл мост. В съответствие със зелената харта на Team Building Asia, накрая строежът беше разглобен, а картонът – рециклиран.

Екипът на Team Building Asia работи в тясно сътрудничество с нас, за да адаптира програмата Bridging The Divide и да осъществи уникално занимание, при което преживяхме, обсъдихме и затвърдихме посланията на конференцията. Така се учим на още по-добър индивидуален подход към своите клиенти.

Jeremy Young, Вицепрезидент на Sun Life Financial

Всички истории от клиенти