Dunnhumby коронясаха годината със споделена слава

Публикувано на 5.09.2018 г.

Всяка година Dunnhumby, световният лидер в областта на науката за данните на клиентите, се срещат в Индия за срещата си в APAC. По време на конференцията техният управленски екип разказва, за целите и посоката на работа за идната година. Като част от това глобално събиране, Dunnhumby също инвестира в сериозна тиймбилдинг дейност, за да обедини екипа си, да сподели обща цел и да отбележи постиженията от миналата година.

Ключови резултати

  • Всеки служител играе жизненоважна роля в организацията
  • Колко е важно всеки да се съобразява с използването на ресурси в свят на несигурност и нестабилност.
  • Заниманието трябва да носи послание. То трябва да е "По-голямо от живота!"

crowning glory dunnhumby

Концепция и развитие

Отразявайки целите на клиента, продуктовият екип от d'frens Catalyst India, разработи концепция, която да празнува приноса на всеки служител чрез изкуството. Изкуството беше направено с помощта на рециклирани материали, а крайните произведения бяха рециклирани. Dot art - иначе известен като pointilism - обхваща много форми на изкуството. Художниците, графичните дизайнери, фотографите и илюстраторите експериментират с тази вълнуваща техника. Произхождащи от една от най-старите известни форми на изкуство - австралийски дорински картини.

crowning glory dunnhumby

В деня

На 5 септември 600 служители на Dunnhumby се събраха в Andaz Hyatt, Ню Делхи. Участниците бяха разделени на 30 отбора от по 20 участника.

След кратко въведение в заниманието, екипите започнаха да печелят капачки за бутилки с различни цветове, като изпълняват забавни, активни предизвикателства. Капачките на бутилките бяха от няколко цвята, като всеки цвят представлява конкретен тип услуга. Екипите се подготвиха да прикрепят магнитните капачки за бутилки към арт панели, монтирани на високи метални панели. Всеки екип трябваше да създаде две части от цялото гигантско произведение на изкуството. Екипите имаха пълна творческа свобода. Разполагаха с 1 час, за да изпълнят предизвикателствата пред капачките за бутилки и да попълнят своите артикули.

crowning glory dunnhumby

Когато приключиха със задачата, екипите се събраха за дебриф сесия. Направи се аналогия между всеки участник и всяка капачка - всеки елемент е изключително важен за цялото. Цялостната творба представляваше метафорично завършения цикъл, който Dunnhumby предлагат на клиентите си.

По време на дебрифа зад кулисите екипът на d'frens започва да сглобява 60 артикула в една арт инсталация. В края на дискусията завършената арт инсталация бе разкрита и бурни аплодисменти последваха.

crowning glory dunnhumby

Резултати

Crowning Glory надхвърли всички очаквания като силно въздействаща дейност с осезаеми резултати, които отговарят на целите на клиента. Всички участници бяха напълно ангажирани от началото до края. Беше истинско честване на споделени усилия. Разнообразен мултинационален екип беше обединен от обща цел и приятно преживяване.

Всички истории от клиенти