Фирмени ръководители с фокус върху обслужването на клиенти

Публикувано на 3.02.2018 г.

IHG поставиха блестящ финал на ежегодната среща на лидерите от Китай, Хонконг, Макао и Тайван със следобед, посветен на забавни интерактивни тиймбилдинг игри, затвърждаващи ключовите послания на конференцията – екипно сътрудничество, комуникация, нови начини на работа, внимание към обслужването на клиенти. В Crowne Plaza в Суджоу екипи от вицепрезиденти, регионални директори, регионални и областни главни мениджъри участваха в програмите Bean around the World и Bridging the Divide.

Заниманията започнаха с енергичната игра за сътрудничество и разчупване на ледовете Knowing Me, Knowing You. Делегатите трябваше да се запознаят с колкото е възможно повече колеги и да открият по какво си приличат с тях. Броят на запознанствата определи печелившите участници и екипи.

В Bean Around the World отборите влязоха в ролята на сдружения, занимаващи се с покупко-продажба на кафе за максимална печалба. Щом получиха специални инструкции и информация за пазара, те изпълниха залата с енергия, докато обсъждаха най-добрата стратегия, преговаряха и търгуваха с другите екипи.

business game

В един момент играта беше променена и всички трябваше бързо да приспособят стратегията си, в резултат на което преговорите станаха още по-трескави. Проведе се напрегнат търг между два отбора, за да се реши кой получава последната доставка от скъпоценните кафени зърна.

Това, което първоначално изглеждаше като чисто състезателна игра, се оказа упражнение за обща визия и конкурентно сътрудничество, защото парите и кафето на екипите във всяко сдружение бяха събрани и групата с най-много стока и капитал спечели играта. След заслужена освежаваща почивка, участниците научиха следващото предизвикателство – Bridging the Divide, в което трябваше да работят съвместно и да построят гигантски кръгъл мост от картон.

Екипите получиха специфични участъци от моста, наръчник с инструкции, както и необходимите материали и инструменти, за да конструират съответната част. Бързо разпределиха ролите и прецениха ресурсите си, за да очертаят ясен строителен план. Това беше решаващо за успеха, защото всяка отделна група създаваше план за своя участък, но друг екип го изпълняваше!

coffee themed business game

В продължение на час отборите споделяха плановете си и си сътрудничиха при конструирането на съседните части, за да се уверят, че съвпадат – нелека задача, като се има предвид, че дизайнът на моста умишлено включваше ъгли и наклони! Използваха всички налични средства за комуникация като имейли и кол центрове, за да обменят данни и да уточняват и потвърждават информацията.

С наближаването на крайния срок екипите бързаха да изяснят последни детайли и добавяха финални щрихи към частите на моста. След това предоставиха своите завършени продукти на клиентите, които потвърдиха, че отговарят на плана. Вълнението се повиши при сглобяването на моста и избухна смях, когато някои участъци се оказаха не според очакваното.

След кратък разбор на преживяванията и основните изводи от следобедните занимания, участниците се върнаха в залата, за да тестват готовото съоръжение. Управителният директор на IHG получи честта да управлява по него камион с дистанционно. Съпътствана от развълнуваните възгласи и смеха на делегатите, колата успешно премина по моста.

За спомен, доказващ какво може да се постигне, когато всички работят заедно за една обща цел, участниците позираха за обща снимка с великолепния кръгъл мост. В съответствие със зелената харта на Team Building Asia, накрая строежът беше разглобен, а картонът – рециклиран.

Екипът на Team Building Asia се постара напълно да разбере какво се опитваме да постигнем и осъществи програма, с която да изпълним целта си. Благодарение на опита си с IHG, той адаптира активностите към нашата мисия и ценности. Участниците се забавляваха, създаваха контакти и заедно упражняваха нови начини на работа с обща визия. Изпълнението беше безупречно, което направи следобеда приятен и незабравим за всички. Останахме истински доволни от резултатите и с готовност ще си сътрудничим с Team Building Asia и в бъдеще.
Winnie Ng, Вицепрезидент, Човешки ресурси, Greater China, IHG

Всички истории от клиенти