Robot Revolution на тема футбол

Публикувано на 29.11.2018 г.

Екипът на EY търсеха напълно ново и вълнуващо тиймбилдинг изживяване. Дейността бе проведена като част от двудневните им срещи, в хотел W в Банкок за мениджърски екип от 50 участника. Темата на събитието беше „Как да бъдем MASTER BUILDERS за БЪДЕЩЕ!“ Технологична тиймбилдинг дейност Robot Revolution, в която екипите сглобяват роботи и състезателни писти и след това се състезават всеки със своя робот.

Ключови цели

  • Изграждане на доверие
  • Задълбочаване на връзките
  • Подобряване на общуването
  • Напредничаво мислене


robot team building with EY


В деня..

След два дни срещи, делегатите на EY се завърнаха след обяд в заседателната зала в хотел W в Банкок. Тук те откриха площадки за изграждане на роботи и творчески материали, изложени на техните маси. Водещият им разказа историята на робототехниката и ролята им на „MASTER BUILDERS OF FUTURE”. Екипите се разделиха и започнаха изграждането на роботите. Двама-трима членове на екипа сглобяваха всеки робот, следвайки стъпка по стъпка графичните инструкции на предоставения iPad. След като завършиха, те използваха iPad за програмиране и контролиране на робота.

Един по един отборите получиха достъп до арената, за да видят финалната писта. Трябваше да запомнят курса и да го повторят. С този репликарен курс те прокараха пробни писти около състезателната писта. Ефективното планиране, ясната комуникация и вниманието към детайлите бяха от съществено значение. Екипите се състезаваха със своите роботи на състезателната писта.

След като състезанието завърши, екипите украсиха роботите си в цветовете на EY. Подобно на футболна фланелка, те обозначаваха екипа на всеки робот. След това те се събраха на арената, за да играят футбол с роботите. Два екипа спечелиха футболната купа EY.

robot team building with EY

Резултатите

Robot Revolution беше голям успех. Напредничавата програма насърчи участниците да развият своите комуникационни умения. Благодарение на забавното споделено преживяване, групата разви по-дълбоки взаимоотношения и се изгради доверие между участниците.

Всички истории от клиенти