vw go team beat the box

Екипът на Фолксваген се фокусира върху фирмените ценности

Published on Jan 17, 2018

Автомобилната компания Volkswagen Nutzfahrzeuge търсеше тиймбилдинг активност, с която да направи фирмените ценности по-осезаеми за своите служители, а тези шест ценности са: отзивчивост, смелост, внимание към клиента, ефективност, осъзнатост, честност.

В германския град Хановер 120 служители от вътрешния сектор Човешки ресурси на VW Nutzfahrzeuge участваха в две тиймбилдинг програми - Beat the Box и технологичната игра Go Team в продължение на повече от час и половина. Spielgestalter Team Building адаптира заниманията към специфичните изисквания на компанията. Това включваше създаване на нова тема и въвеждащо видео за играта Beat the Box, свързани с производството на автомобили и промишления шпионаж. Предизвикателствата бяха изменени така, че да включват шестте ценности с немската дума Achtsam, като ключът е осъзнатост.

Специално за събитието беше разработена индивидуализирана програма Go Team. Целта на всички екипи беше да съберат възможно най-много точки, които се отразяваха на екран с общото класиране. Най-високите резултати предизвикаха дъжд от конфети и бурните аплодисменти на всички участници.

All Case Studies