Енърджайзъри

Всяка конференция има своите спадове: освежете и мотивирайте аудиторията

people in a conference room playing in team building activity harmonica harmony

Вниманието на делегатите на една конференция е решаващо за нейния успех. Изследванията показват, че средната продължителност на концентрацията на възрастните е само 10 минути. Ето защо е изключително важно по време на презентацията си лекторите често да променят темата и начина, по който я поднасят, за да задържат вниманието и интереса на слушателите.Зареждащите с енергия игри, или т.нар. „енърджайзъри“, днес се смятат за задължително средство за ангажиране на аудиторията, а то, от своя страна, пряко влияе върху възвръщаемостта на инвестициите. Тонизиращите занимания трябва да са част от умишлена стратегия за създаване на атмосфера, която предразполага участниците към взаимодействие и води до желания резултат. Един добре подбран енърджайзър ще фокусира вниманието, ще затвърди наученото от конференцията и ще го запази по-трайно в паметта на делегатите. Има разнообразни енърджайзъри – от музика и ритъм до забавни занимания за създаване на контакти и активни програми за благополучие. Технологичните игри за тонизиране като Go Engage и Shake It! имат като допълнително предимство незабавния количествен анализ.Catalyst разполага с множество енърджайзъри, създадени специално, за да възвърнат вниманието на участниците и да повишат интереса им.

Разгледайте селекцията от популярни програми.
Колебаете се какво да изберете или търсите нещо друго?

Свържете се с нас

Related Case Studies