Flashmaster

Екипите управляват ракетен полет

1 - 2 часа
На закрито и на открито
Съревнование
36 - Неограничен

Описание на програмата

Може ли екипът Ви да спаси вселената...или поне да изстреля ракета? Заедно с приятелите си сте изоставени на несигурна планета някъде в галактиката. Ваш дълг е да конструирате безопасна „система за скачване на ракети“. Тъй като разполагате с ограничени ресурси, е изключително важно да използвате знанията си максимално! Контролът върху скоростта и полета на ракетата гарантира успешно скачване, но ако тя не успее да достигне космическата станция, всички сте обречени да се реете безцелно в космоса до края на живота си. Ако пък скачването е твърде бързо, ракетата може да избухне на мига. Бъдете изобретателни! Бъдете креативни! Бъдете оригинални! Мислете бавно, но ефективно! Не поемайте излишни рискове и все пак планирайте смело! Обратното броене започна...10...9...

Резултати за развитието на екипа

Във Flashmaster отборите използват креативно мислене, находчивост и новаторство, за да измислят и построят ракета. Те трябва да споделят идеите си, да слушат внимателно и с готовност да си помагат. Решаващи за конструирането на ракетата според плана за зададеното време са ефективната екипна динамика и уменията за управление на проекти. Създадена с цел да провокира участниците да мислят нестандартно, да работят заедно под напрежение и да успяват в лицето на бедствието, играта Flashmaster подлага на изпитание всички умения, нужни за работата на един печеливш екип тук на Земята.

Flashmaster беше отлична възможност да предизвикаме новаторството, креативността и идейността на екипа по симулативен, непринуден начин. Всички невероятно се забавлявахме!

GE Aviation

Request a Quote