pirate or pioneer

Инициатор или пират?

Публикувано на 5.04.2017 г. от David Simpson

Без уважение към създателите и дизайнерите, тези пирати предлагат по-лоша версия на оригинала, лишена от всички детайли и разбирането, които правят истинския продукт брилянтен. Слагат ѝ лъскава опаковка и я пробутват на много по-ниска от пазарната цена на клиент, който не разбира и търси единствено евтиното.

Имитацията е най-искрената форма на ласкателство. То обаче не носи приходи, които да се инвестират в бъдещо изследване и развитие.

Лишава ли ни пиратството от нови и по-добри продукти?

Със сигурност ще се съгласите, че ефективните, значими тиймбилдинг преживявания са нещо повече от събиране с колегите в петък вечер. Разбира се, всеки прохождащ предприемач може да се опита да проведе фирмен ден извън офиса, няколко екипни игри, състезания и забавление за участниците, но къде е истинската стойност?

Проучванията доказват, че силата на тиймбилдинга е в програмите за учене чрез преживяване. Умелият тиймбилдинг организатор внимателно наблюдава участниците, вижда пропуските в знанията и уменията им и адаптира играта, за да постигне желаните резултати.

Освен това, не само най-сложните програми за обучение и тиймбилдинг изискват такъв опит и внимание. Дори и добре замислените, привидно предназначени само за забавление игри имат далеч по-различни резултати, когато са внимателно подбрани според конкретните изисквания и се провеждат от експертен екип.

Каква е истинската цена, когато изберете най-евтиното?

Започвайки от условието, че служителите са ценни и ключови за Вашия бизнес успех, наистина ли можете да си позволите да не отделите време, за да определите какви резултати желаете от една тиймбилдинг програма? След това, изправени пред купища оферти за на пръв поглед сходни продукти, кои фактори ще определят избора Ви? Колко често се влияете главно от цената? Когато от това зависи благосъстоянието на Вашия бизнес и персонал, можете ли да си позволите грешна стъпка?

Истинската стойност на дългосрочните взаимоотношения с утвърдена тиймбилдинг компания

Голяма част от клиентите ни осъзнават колко ценни са близките им отношения с нас като техен тиймбилдинг доставчик. Изградили сме партньорство, при което познаваме екипа им и сме готови да изслушаме техните потребности. Спечелили сме уважението им не с най-евтините, а с най-рентабилните услуги по отношение на дълготрайни резултати.

Ние от Team Building Asia работим в Хонконг вече над 15 години. Гордеем се с това, че помагаме на клиентите си да определят желаните резултати, да изберат правилния продукт от нашето портфолио с над 100 оригинални, изпробвани и доказали се програми и да получат едно неповторимо преживяване. Фактът, че се връщат отново при нас, и положителните отзиви говорят сами за себе си.

Следващия път, когато поемате в открито море, помислете за здравето на пасажерите и товара си. Избирайте мъдро. Пиратите дебнат.

Автор: David Simpson, съосновател и директор на Team Building Asia, изключителен лицензиант за тиймбилдинг продуктите на Catalyst в Китай и Хонконг

David Simpson

Съосновател и тренинг директор в Team Building Asia

David предизвиква участниците да изявят максималния си потенциал чрез основани на преживяването, интерактивни и забавни уъркшопове със значителни и смислени бизнес резултати.

Всички статии

Препоръчваме Ви да прочетете